Bones notícies per als fans de 'La Isla de las Tentaciones' després de l'últim anunci que ha fet Telecinco. Després de liderar amb la doble entrega de la seva estrena, el reality presentat per Sandra Barneda va arrasar amb la tercera emissió dimecres passat. Unes bones audiències que Mediaset no ha volgut desaprofitar i ja ha anunciat un inesperat canvi per a 'La Isla de las Tentaciones'.
D'aquesta manera, el tercer lliurament de 'La Isla de las Tentaciones' va liderar amb un 17,7% i 1.401.000 espectadors, avantatjant en 7 punts la segona opció (10,7%). El reality es va convertir en l'emissió de prime time amb més quota de la temporada a Telecinco. També va ser líder en target comercial (24,6%) i en menors de 55 anys (28,3%).
Després d'aquest resultat, per tant, Mediaset ha anunciat que recupera 'El Debate de les Tentaciones' a partir d'aquesta setmana. L'espai s'estrenarà en exclusiva per als subscriptors de Mitele PLUS aquest mateix divendres 26 de gener, on comentaran la nova entrega. Es desconeix si després passarà pel prime time de Telecinco, que té lloc dimarts, perquè de moment s'està emetent 'GH DÚO'.
Recordem que Mediaset, a Telecinco o Cuatro, sempre havia emès 'El Debate de las Tentaciones' de forma setmanal. Tot i això, amb l'arribada de la nova directiva, van decidir cancel·lar la seva emissió l'anterior temporada.
De moment es desconeix si seguirà estant presentat per Sandra Barneda, que ho ha fet en totes les temporades menys a la segona, que va passar a mans de Carlos Sobera. Tampoc no se saben els col·laboradors, encara que històricament ha comptat amb la psicòloga Arantxa Coca amb Suso Álavarez, Kiko Matamoros, Alejandra Rubio o Marta Peñate. Cal destacar, a més, que aquesta setmana Telecinco ha reduït els continguts de 'La Isla de las Tentaciones' uns 15 minuts, previsiblement per guardar continguts de cara al debat.
Pel que fa a les audiències dels debats, les vuit entregues de la seva darrera edició van mediar un correcte 10,4% de share i 979.000 espectadors. Els més vistos van ser a la tercera temporada amb un 16,5% de quota i 1.656.000 seguidors.