La final de 'GH DÚO' està cada cop més a prop i ja només queden cinc concursants lluitant pel premi. Els familiars dels finalistes han connectat en directe amb la casa per dir els seus al·legats als seus guanyadors i mullar-se en qui hauria de marxar. Tot i això, alguna cosa li feia trencar-se a Elena Rodríguez a 'GH DÚO', en veure el seu fill Aitor Molinero.
I és que Aitor entrava per videotrucada per dir unes paraules de suport a la seva mare i l'Elena ja reaccionava en veure que no estava a plató: "Per què connectes?". "Ha d'arribar a la final perquè ha estat tolerant, empàtica amb els companys, no necessita tenir un perfil polèmic per concursar", deia Aitor. Per la seva banda, Elena Rodríguez escoltava les boniques paraules del seu fill amb un somriure: "T'estimo molt".
Tot i això, el somriure se li esborrava aviat de la cara quan es tallava la connexió del seu fill. Ion Aramendi s'adonava de les llàgrimes de la finalista i s'hi preocupava: "Què et passa?".
Les llàgrimes no el deixaven parlar i l'Asraf parlava per ella mentre ella assentia. "S'ha quedat preocupada per això d'Aitor, en connectar des de casa s'ha preocupat per què no està a plató", explicava el jove. "No hi ha ningú si me'n vaig", deia la finalista preocupada i amb una gran sufocació.
"No tens res per preocupar-te, és una qüestió simplement logística, per això hem connectat amb el teu fill. No tenia la capacitat de venir per altres motius, és una qüestió puntual, però no passa res. Ha tingut l'oportunitat de venir i no ha pogut, només és això", li explicava el presentador per tranquil·litzar-lo i aconseguia que Elena Rodríguez es calmés una mica davant la seva preocupació.
Recordem que un dels temes més polèmics de 'GH DÚO' ha estat l'absència d'Adara Molinero durant les gales. La noia ha decidit allunyar-se de la televisió i mantenir-se al marge de la defensa de la seva mare. És per això que Aitor Molinero s'ha vist obligat a anar-hi contínuament el plató.
Cal destacar que 'GH DÚO: El Debat' ha batut el seu rècord amb el lliurament més vist de la temporada en aconseguir 1.085.000 espectadors i la segona amb millor share: 11,4%. El programa d'Ion Aramendi va registrar més de 3,5 milions de contactes. A més, va ser líder en target comercial (10,7%) i entre els menors de 55 anys (11,2%).