Laura Escanes a la primera promo de La Travessa, el seu nou programa de TV3

TV3 renova 'La Travessa' de Laura Escanes, que ja ha obert el seu càsting

Després de l'èxit de la primera temporada, TV3 obre el càsting de 'La Travessa', que tornarà a comptar amb Laura Escanes com a presentadora.

TV3 renova 'La Travessa' de Laura Escanes per una segona temporada. El reality va ser una de les primeres apostes de la plataforma 3Cat, que va arribar a finals d'octubre. La primera temporada ha estat tot un èxit, per això TV3 ja ha anunciat l'inici del càsting de la segona temporada.

A la primera temporada de 'La Travessa', vuit parelles han hagut de recórrer els Pirineus i sotmetre's a proves de resistència, habilitat i superació. Laura Escanes és l'encarregada de presentar aquest fascinant recorregut, des de la Vall d'Aran fins al cap de Creus, on  només la parella més ràpida ha aconseguit ser la guanyadora del programa i emportar-se els 10.000 euros de premi en joc.

El format compta amb un desplegament tècnic i visual, des de plans aeris i seguiment per muntanya fins a càmeres d'acció que proporcionen el punt de vista propi dels participants del concurs.

Laura Escanes a la promo de La Travessa, el nou reality de TV3
Laura Escanes, presentadora de 'La Travessa' | 3Cat

D'aquesta manera, qui vulgui formar part d'aquesta aventura, que en aquesta nova edició comptarà amb un itinerari nou, ha d'escriure un correu a casting@latravessa3cat.cat.

Segons dades que ha revelat 3Cat, 'La Travessa' ja ha tingut més de 1.500.000 reproduccions a la plataforma, que acumula ja més de 750.000 usuaris registrats en només tres mesos. El reality també ha obtingut un ampli ressò a xarxes socials amb gairebé 10 milions de reproduccions de continguts propis del programa. Destaquen els 5 milions de reproduccions a Instagram i els 4,4 milions a TikTok.

Per tant, 'La Travessa' continuarà sent una de les principals apostes de 3Cat previsiblement aquest 2024. La plataforma també compta amb altres grans apostes com 'Vosaltres Mateixos' d'Andreu Buenafuente, que també ha triomfat en obert a TV3. De moment no se sap si el reality de Laura Escanes també saltarà a la seva emissió en obert.

Laura Escanes i Miki Núñez donant les Campanades a TV3 2024
Laura Escanes amb Miki Núñez a les Campanades | CCMA

Recordem que, després de l'èxit de 'La Travessa', TV3 va decidir apostar per Laura Escanes amb Miki Núñez per presentar les seves Campanades. Van registrar 928.000 espectadors de mitjana, amb una quota del 35,2% i una audiència acumulada de 1.340.000 persones, sent les quartes més vistes a tot el país. Pel que fa al moment del raïm, al primer minut del 2024 es va registrar una audiència de 1.023.000 espectadors i una quota del 36,8%, superior a les de la resta de cadenes.