Kike Quintana segueix generant multitud de polèmiques pel que diu en directe cada tarda a 'TardeAR'. El nebot d'Ana Rosa segueix amb la secció per comentar els temes que s'han tractat al llarg del programa. Després de diverses crítiques als col·laboradors i fins i tot a Sonsoles Ónega, ara li ha arribat el torn a Sandra Barneda i César Muñoz d''Así es la vida'.
Tot va començar quan el programa de sobretaula va connectar amb 'TardeAR' per donar-li pas. Era llavors quan Ana Rosa felicitava els presentadors "per trencar audímetres", cosa que ningú entenia, ja que 'Así es la vida' no està aconseguint grans audiències. Tot i això, la presentadora es referia a la dada de 'La Isla de las Tentaciones', que la setmana passada va arrasar amb un 17,7% i 1.401.000 espectadors, avantatjant en 7 punts la segona opció (10,7%).
Minuts més tard, Kike Quintana treia el tema a la seva tia en directe i ella es justificava: "Aquestes coses no les diu ningú". "No les diu ningú perquè és una ximpleria gegant", opinava el nebot. "Ella a més presenta un altre programa que es diu 'La Isla de las Tentaciones', que ha tingut una barbaritat[d'audiència]", es justificava Ana Rosa.
"Sandra Barneda i el que fa d'Archidona, el segon,[t'escoltaven i]no donaven crèdit. Estan trencant audímetres? Els estaran trencant a veure si algun els veu a ells, perquè estan en un 9%. Estem tots igual!", apuntava Kike Quintana. Per tant, es dirigia amb un to despectiu a César Muñoz, el copresentador d''Así es la vida'.
"Ahir van fer un 10%", replicava Ana Rosa. "Un 10% nosaltres", afegia ell. "No, nosaltres un 10,9%", corregia Ana Rosa, mentre Kike concloïa el tema: "Cal recolzar-se entre productores i cadenes, però tenies ganes de fer-te la migdiada i vas dir una cosa que no era gaire acord".
Cal destacar que, des de la cancel·lació de 'Sálvame', cap dels formats de la tarda de Telecinco han aconseguit funcionar. Aquest dimecres 24 de gener, 'Así es la vida' marcava un fluix 9,9% i 910.000, encara que era líder en target comercial (12,9%) i en menors de 55 anys (11,3%). Per part seva, 'TardeAR' (11,4% i 923.000) arribava a la seva millor marca de les últimes dues setmanes, lidera també en target comercial (12%) i entre els menors de 55 anys (12%).