Mediaset España fa un pas endavant en el seu compromís de comunicació social amb una renovació de '12 Meses, 12 Causas'. El 2024 la iniciativa compleix el seu 25è aniversari com el projecte de responsabilitat social corporativa més longeu de la indústria audiovisual del nostre país.
En el seu nou camí, '12 Meses, 12 Causas' recuperarà la seva essència posant el focus en una causa al mes. Un pla d'acció que plasma l'espot institucional que Mediaset ja ha estrenat i que estarà en antena fins al proper 31 de gener als diferents canals del grup.
“'12 Meses, 12 Causas' és part de l'ADN de Mediaset Espanya. Complim 25 anys amb aquest projecte i com a mitjà de comunicació tenim la voluntat i el deure de prestar atenció a la comunicació social”, ha explicat a la presentació Alessandro Salem.
"L'elecció de les causes que fomentarem aquest any no ha estat una decisió gens fàcil perquè com a societat estem vivint moments de canvi i de dificultat. Hem pres aquesta decisió atenent cinc grans blocs: la protecció de la infància, el respecte i la cura de la gent gran, la prevenció de la salut, la protecció de les persones en risc d'exclusió social i l'accessibilitat. Aquests són els cinc grans temes als quals contribuirem el 2024", ha afegit el conseller delegat del grup .
“Vull donar especialment les gràcies a tots els presentadors de Mediaset Espanya que de manera totalment desinteressada han lliurat la seva credibilitat i professionalitat a aquestes 12 causes”, ha conclòs Salem.
D'aquesta manera, Ana Rosa Quintana, Marta Flich, Santi Acosta, Ion Aramendi, Lara Álvarez, Carlos Franganillo, Beatriz Archidona, Joaquín Prat, Carlos Sobera, Ángeles Blanco i Ana Terradillos seran els ambaixadors de les diferents causes.
La iniciativa de comunicació social del grup arrenca el 2024 amb un renovat logotip. Línies senzilles, depurades i sense artificis amb un calendari com a element gràfic central conformen la nova identitat corporativa de '12 Meses, 12 Causas'. La que la imatge redissenyada del seu emblemàtic almanac, com a full de ruta, proposa als espectadors i ciutadans un viatge per cadascuna de les causes al llarg dels 12 mesos de l'any.