Cartell de Anem a publicitat, un documental de laSexta

laSexta estrena 'Vamos a publicidad', un homenatge a la creativitat publicitària

Atresmedia estrena a laSexta 'Vamos a publicidad', un homenatge a la creativitat i la memòria publicitària a la televisió.

Atresmedia estrena el proper dilluns 12 de febrer de 2024 el programa 'Vamos a publicidad'. Es tracta d' un tribut a la publicitat a la televisió que s'emetrà a laSexta després d''El Taquillazo'. Un espai que també estarà disponible a atresplayer.

En un viatge pel passat i present de la publicitat espanyola, 'Vamos a publicidad' destaca la importància i l'impacte que la publicitat ha tingut a les nostres vides. Des de frases inoblidables fins a melodies que perduren a la nostra memòria, passant per l'enginy i l'humor presents als anuncis, el programa mostra com la publicitat forma part intrínseca del nostre dia a dia.

Un dels aspectes més destacats de 'Vamos a publicidad' és la participació d'algunes de les figures més influents de la indústria publicitària espanyola. Entre ells, importants creatius del nostre país com Xisela López, directora creativa executiva de Sra. Rushmore; Jose Luis Moro, director general creatiu de Pingüí&Torreblanca; Ángel Recio, productor executiu de Lee Films; Bitan Franco, director creatiu Agència Mono; Gema Crespo, directora producció de Contrapunt BBDO; i José María Piera, Chief client officer de VML.

També hi participen directius de les principals agències de mitjans a Espanya com Joan Jordi Vallverdu, president & CEO Omnicom Media Group Spain; Roberto Santos, Publicis Media Exchange i Performics; Óscar Martinez, CCO de Publicis Spain; Gastón Guetmonovitch, CCO de Leo Burnett Madrid (Publicis); Cristina Rey, CEO UM (IPG Mediabrands); Jaume López Francos, CEO Dentsu Iberia; Sebas Muriel, CEO de GroupM Espanya.

A més, 'Vamos a publicidad' no només ens permet reviure alguns dels anuncis més icònics i premiats de la història de la publicitat a Espanya, sinó que també ens convida a reflexionar sobre com la publicitat ha contribuït al desenvolupament de la televisió com a mitjà de entreteniment. Gràcies a la publicitat, gaudim de programació gratuïta, i en molts casos, els mateixos anuncis són tan memorables i entretinguts com la programació mateixa.

El programa també ressalta el talent i la creativitat dels professionals que han donat vida a algunes de les campanyes més recordades de la publicitat espanyola. A més, el programa tindrà participació activa del públic, que serà convidat a recordar i compartir els vostres anuncis favorits i les frases més emblemàtiques.

'Vamos a publicidad' promet ser un viatge emocionant a través de la història i l'impacte cultural de la publicitat a Espanya. Un homenatge a una indústria que ha sabut capturar la nostra atenció i deixar una empremta a les nostres ments i cors.