Canvis a la graella de Cuatro per a aquest dimecres 14 de febrer, que afecten directament 'First Dates'. De manera excepcional, el programa de cites presentat per Carlos Sobera salta a Telecinco amb un especial per Sant Valentí. 'First Dates' agafarà el buit de '¡Allá Tú!', just abans de 'La Isla de les Tentaciones', amb una edició especial protagonitzada per deu solters a la recerca de l'amor.
El romanticisme propi de l'efemèride envairà l'escenografia del restaurant en aquest lliurament del programa. 'First Dates' acollirà cites en què sorgiran connexions instantànies entre alguns comensals, mentre que altres exploraran les complexitats de l'amor i les diferències entre els protagonistes fent realitat la màxima que els pols oposats s'atreuen. Tot en una vetllada on no hi faltaran les sorpreses, la passió i, per descomptat, l'amor.
En el seu lloc, Cuatro emetrà per sorpresa 'Código 10', presentat per Nacho Abad i David Aleman. L'espai repassa els casos abordats a les diferents entregues d''En guàrdia: mujeres contra el crimen'. Seran analitzats a plató pels presentadors i l'equip de col·laboradors del programa.
De fet, just després, 'En guàrdia: mujeres contra el crimen' tancarà temporada posant el focus en el conegut com a crim de la dona sense nom. Aquesta investigació va començar el 1999 amb la troballa per part d'un veí de la localitat barcelonina de Sant Salvador de Guardiola de les restes humanes d'una noia sense identificar. Tot i els denodats esforços de la Guàrdia Civil, no es va aconseguir identificar la víctima ni esbrinar qui la va assassinar, per la qual cosa el cas va quedar arxivat en una carpeta.
Recordem que 'Código 10' aborda cada dimarts a Cuatro diversos casos actuals i històrics. Desgrana totes les claus amb exclusives, noves evidències, testimonis inèdits de persones que no han trencat el seu silenci fins ara. Així com la rigorosa anàlisi d'un nodrit elenc d'experts i col·laboradors com José Miguel Gaona, Carlos Segarra, Bárbara Royo i Ana Villarrubia.
Cal destacar que 'Código 10' ha millorat considerablement les audiències des de la seva estrena. Va arribar a l'abril com un programa gens competitiu i a l'estiu va aconseguir millorar-ne els resultats, que s'han mantingut durant temporada. El mes de gener passat, 'Código 10' (7,4% i 500.000) va batre el seu rècord històric en espectadors, superant la seva directa competència (4,8%) i creixent al 8,4% en target comercial.