Telecinco anuncia tots els detalls del debat final de 'GH VIP', que emet aquest dijous 28 de desembre. Un lliurament que arrencarà més tard del que és habitual, ja que ho farà a les 23h, després de l'emissió d''Allà Tu!' a access prime time. Amb Ion Aramendi com a presentador, el debat final de 'GH VIP' comptarà amb els grans protagonistes de l'edició, inclosa la flamant guanyadora Naomi Asensi i els finalistes.
Tots seran presents al plató per resoldre assumptes pendents i avançar en les trames que han sorgit durant més de tres mesos de convivència. Un dels principals assumptes que es tractaran serà la relació entre Jessica Bueno i Luitingo. Els inicis d'aquesta parella ha estat un dels grans temes de 'GH VIP', de manera que Revelaran com han estat les primeres hores fora del reality.
A més, el debat comptarà amb Xavier Deltell com a col·laborador especial. Sorprèn que el còmic va participar a l'espai durant les primeres setmanes i va desaparèixer després de ser durament criticat. Molts espectadors van assenyalar que sobrava aquest toc d'humor de Xavier Deltell, que no tenia res a veure amb la convivència de 'GH VIP'.
D'altra banda, el programa sorprendrà Albert -tercer finalista- amb el lliurament d'un paquet especial. A més, 'GH VIP' també oferirà un cara a cara entre Carmen i Gustavo. Tot i que aquesta parella no va generar gaires moments a la casa, la seva enemistat s'ha vist latent durant les nominacions, ja que sempre es van nominar.
Cal destacar que sembla que el debat ha estat ple de bronques i és que un usuari de Twitter que va acudir com a públic ha filtrat tot el que va passar durant l'enregistrament. Així, ha avançat tres claus del debat. Hi haurà un enfrontament entre Carmen Alcayde i Laura Bozzo, haurien separat a diversos concursants per una bronca i Naomi gairebé hauria abandonat a la meitat.
Recordem que 'GH VIP' (15,2% i 1.160.000) va ser líder absolut de la seva franja, batent el seu rècord de temporada al final, estant a més de quatre punts d'avantatge sobre la seva directa competidora (10,8%). També va liderar el target comercial (16%), amb especial incidència entre els espectadors de 25 a 44 anys (20,4%) i els joves (16,6%). De la mateixa manera, va ser líder entre els menors de 55 anys (16,9%). Va fregar els 3M de contactes.