'GH DÚO' ha sorprès amb una inesperada notícia que arriba tan sols dues setmanes després de la seva estrena. Durant la tercera gala, emesa aquest dijous 25 de gener, Marta Flich ha paralitzat el programa per fer un important anunci. Ha estat al final del programa, quan ja s'havia acabat la cerimònia de nominacions.
Unes nominacions que no han estat com les habituals. Perquè els famosos no poguessin fer estratègia, s'eliminen les votacions de 3 i 1 punt. En lloc seu, ha sortit nominat un membre de cada parella, i dos del trio, perquè els concursants han hagut d'escollir qui s'exposava a la nominació i qui estava salvat.
Un canvi en les regles que ha deixat exposats a la decisió del públic Lucía Sánchez, Manuel González, Marta López, Marc Florensa i Asraf Beno. Inicialment també hi havia Ivana Icardi, però va aconseguir sortir de la nominació després de guanyar el joc de salvació al costat de Keroseno.
Per tant, ja al final de la gala de 'GH DÚO', Marta Flich anunciava el canvi de mecànica: la setmana que ve hi haurà doble expulsió. Es desconeix si això pot afectar la seva durada, ja que està previst que el reality duri només al voltant de 8 setmanes. I és que Telecinco preveu estrenar 'Supervivientes' a meitats del mes de març.
Això ja va passar recentment, a 'GH VIP', però en aquella ocasió es va anunciar el mateix dia de la gala. Ara, per evitar les crítiques, l'organització de 'GH DÚO' ho ha avisat amb una setmana de marge, perquè l'audiència pugui repartir bé els cinc vots.
I és que una de les novetats de 'GH DÚO' ha estat la incorporació del multivot a les rondes d'expulsió. Permet a cada usuari emetre cinc vots gratuïts a través de l'app de Mitele en lloc d'un com passava fins ara. Aquests cinc vots poden, a més, ser repartits com l'usuari vulgui, de manera que podrien ser adjudicats a un sol nominat o a diversos.
Recordem que la tercera gala de 'GH DÚO' ha crescut gairebé dos punts respecte a la setmana passada amb un 13,7%, 957.000 espectadors i 2.657.000 contactes. Ha estat líder de la seva franja, superant per 2,4 punts la segona opció (11,3%), encara que no ha pogut en coincidència amb 'Entre Tierras'. També ha estat líder en target comercial (13,5%), en menors de 55 anys (13,9%) i en 25-44 anys (15,7%).