Ion Aramendi durant el primer debat de GH VIP

Es filtra el que ha passat en el debat final de 'GH VIP': la guanyadora abandona el plató

Es filtra el que ha passat en el debat final de 'GH VIP', amb una gran bronca i un intent d'abandonament de la guanyadora.

El debat final de 'GH VIP' ja s'ha enregistrat i hauria estat una gran bogeria, fins i tot amb la intenció d'abandonar la guanyadora. Tot i que Naomi Asensi ja ha aconseguit la victòria, el reality encara té pendent l'emissió de l'esperat debat final, que es va gravar el divendres 22 de desembre. Una entrega, no obstant, que es veurà el proper dijous 28 de desembre.

Al debat, tots els concursants es tornaran a reunir per repassar les situacions més destacades de tot 'GH VIP'. Serà el moment de fer balanç i solucionar tots els conflictes oberts al llarg d'aquests quatre mesos.

Fotografia de Luitingo, Naomi Asensi i Albert Infante a la final de GH VIP
Finalistes de 'GH VIP' | Mediaset

Tot i això, sembla que el debat ha estat ple de bronques i és que un usuari de Twitter que va acudir com a públic ha filtrat tot el que va passar durant les gravacions. D'aquesta manera, ha avançat tres claus del debat: enfrontament entre Carmen Alcayde i Laura Bozzo, han separat diversos concursants per una gran bronca i Naomi gairebé abandona a meitat del programa. Per tant, la guanyadora hauria estat a punt d'absentar-se durant gran part del debat final per una cosa ocorreguda.

De fet, la mateixa Naomi Asensi ha publicat a les seves xarxes socials el que ha passat. "Us deixo aquesta foto per aquí d'ho maca que m'han posat, ja que en el que he gravat avui potser no em veieu", avançava. Tot apunta que gran part del debat s'ha centrat en la història de Luitingo i Jessica Bueno, per la qual cosa haurien deixat de banda la guanyadora.

Captura d'un story de Naomi Asensi parlant del debat final de GH VIP
Story de Naomi | @naomisuperasensi

Recordem que 'GH VIP' (15,2% i 1.160.000) va ser líder absolut de la seva franja, batent el seu rècord de temporada, estant a més de quatre punts d'avantatge sobre la seva directa competidora (10,8%). També va liderar el target comercial (16%), amb especial incidència entre els espectadors de 25 a 44 anys (20,4%) i els joves (16,6%). De la mateixa manera, va ser líder entre els menors de 55 anys (16,9%). Va fregar els 3M de contactes.