TV3 ja ha confirmat els presentadors de la tercera temporada d''Eufòria'. L'exitós talent xou està en ple procés de càsting per trobar els nous concursants que amb les seves veus enamorin a tot Catalunya. Una tercera temporada que promet novetats, reptes mai vists fins ara al programa i que posaran a prova la capacitat d'emocionar i connectar amb el públic.
D'aquesta manera, després d'una primera fase virtual, més d'un miler de persones han estat convocades al càsting presencial. Aquest es realitzarà durant els dies 30 de novembre i 1 i 2 de desembre a Plaça de Catalunya de Barcelona. Un dels punts més emblemàtics de la ciutat esdevindrà l'escenari principal del qual serà el càsting més multitudinari convocat fins ara, amb rècord de participants.
Durant els tres dies, els aspirants intentaran demostrar a l'equip de càsting del programa que mereixen passar a la fase següent. Aquest any el nivell puja i l'exigència del jurat també, perquè no n'hi haurà prou amb cantar bé. Es busquen artistes amb personalitat i potencial que reflecteixin el panorama musical més actual. Només un màxim de 100 aspirants aconseguiran passar a la segona fase de càsting, que se celebrarà els dies 20, 21 i 22 de desembre.
Pel que fa als presentadors, TV3 ja ha confirmat que Marta Torné i Miki Núñez repeteixen al capdavant de la tercera temporada d''Eufòria'. La cadena autonòmica ha decidit no fer canvis i continuar apostant per la dupla de presentadors que han triomfat a les dues primeres edicions.
Pel que fa al jurat d''Eufòria', de moment es desconeix si hi haurà canvis, fins ara ha comptat amb Elena Gadel i Lildami en les dues primeres edicions. A més Carol Rovira va substituir Marc Clotet a la segona.
'Eufòria' s'ha consolidat com un dels programes estrella de TV3 i una cita imprescindible per als amants del panorama musical català. La final de la segona temporada va batre el rècord d'audiència, amb un 26,2% de quota, 410.000 espectadors de mitjana i una audiència acumulada de 794.000 espectadors. La segona temporada va demostrar el gran seguiment amb una quota mitjana del 20,4% i fins a 336.000 espectadors, superant la mitjana de la primera edició.