Laura Escanes a la primera promo de La Travessa, el seu nou programa de TV3

TV3 anuncia les novetats de 'La Travessa' de Laura Escanes, que salta al Mediterrani

La segona edició de 'La Travessa' es dirà 'Expedició Mediterrani' i recorrerà 300 quilòmetres, del Cap de Creus al Delta de l'Ebre.

TV3 anuncia novetats per a la segona temporada de 'La Travessa'. Ja ha començat el procés de selecció per participar al reality d'aventures que condueix Laura Escanes. Per parelles, els concursants han de recórrer a peu una ruta per Catalunya i sotmetre's a proves de resistència, habilitat i superació.

D'aquesta manera, aquesta segona temporada de 'La Travessa' canvia el circuit i el recorregut de muntanya conviurà amb el mar. Els concursants començaran allà on va acabar la primera temporada, el Cap de Creus, i es travessarà tot Catalunya de nord a sud, fins arribar al Delta de l'Ebre. 'Expedició Mediterrani' serà una cursa frenètica pel litoral i prelitoral català on el mar i les proves aquàtiques tindran més protagonisme.

A més, la ruta de 'La Travessa' serà més llarga. Més de 300 km caminant per paisatges espectaculars de Catalunya, que els nous concursants hauran de fer si volen arribar al Delta de l'Ebre i alçar-se guanyadors.

Laura Escanes a la promo de La Travessa, el nou reality de TV3
Laura Escanes, presentadora de 'La Travessa' | 3Cat

Una de les novetats de la segona edició també és el premi, que serà el doble que la primera edició. La parella guanyadora s'emportarà 20.000 euros. Els guanyadors de 'La Travessa: Expedició Mediterrani' seran els primers en arribar al Delta de l'Ebre i superar les diferents proves físiques d'habilitat i de resistència que els esperen.

Segons 3Cat, la primera temporada de 'La Travessa' ha estat un dels grans èxits de la nova plataforma. El reality ja ha tingut més de 1.500.000 reproduccions a la nova plataforma, que acumula ja més de 750.000 usuaris registrats en només tres mesos.

'La Travessa' també ha obtingut un ampli ressò a les xarxes socials de 3Cat amb gairebé 10 milions de reproduccions de continguts propis del programa. Destaquen els 5 milions de reproduccions a Instagram i els 4,4 milions a TiKToK. Unes xifres que es multipliquen exponencialment a les xarxes de Laura Escanes, una de les influencers més destacades a les xarxes socials.

Laura Escanes i Miki Núñez donant les Campanades a TV3 2024
Laura Escanes amb Miki Núñez a les Campanades | CCMA

Recordem que, després de l'èxit de 'La Travessa', TV3 va decidir apostar per Laura Escanes amb Miki Núñez per presentar les seves Campanades. Van registrar 928.000 espectadors de mitjana, amb una quota del 35,2% i una audiència acumulada de 1.340.000 persones, sent les quartes més vistes a tot el país. Pel que fa al moment del raïm, al primer minut del 2024 es va registrar una audiència de 1.023.000 espectadors i una quota del 36,8%, superior a les de la resta de cadenes.