Fotografia d'Ion Aramendi disfressat per carnaval a Reacció a Cadena

Telecinco anuncia dos especials de 'Reacció a Cadena' amb els Mozos de Arousa

Els Mozos de Arousa són els protagonistes de dos especials que emet aquesta setmana 'Reacció a Cadena'.

Després de firmar la millor setmana de la seva història, 'Reacción en Cadena' afronta una nova de celebració amb un doble especial amb 150.000 euros en joc en cadascun. Aquest dimarts 13 de febrer, el programa dedicarà el lliurament a Carnaval, mentre que dimecres 14 de febrer presentarà atenció a Sant Valentí.

D'aquesta manera, l'especial de Carnaval de 'Reacción en Cadena' comptarà amb tots els seus protagonistes disfressats. Des del seu presentador, Ion Aramendi, lluint tupè a l'estil Elvis Presley, i els Mozos de Arousa com els germans Groucho, Harpo i Chico Marx, fins a l'equip aspirant, 'Familia emmascarada', com uns hippies de la dècada dels 70 i el públic present al plató.

Fotografia d'Ion Aramendi a l'especial de Sant Valentí de Reacció a Cadena
Ion Aramendi a l'especial de 'Reacción en Cadena' | Mediaset

Dimecres 14 de febrer, el concurs se sumarà a la setmana de l'amor a Telecinco amb una edició conduïda per 'Cupido' Aramendi, vestit amb arc i fletxes, i la temàtica de la qual estarà centrada en el Dia de Sant Valentí. L'especial també acollirà una sorpresa i la participació d'un equip aspirant anomenat 'Boda a la vista', amb dos dels seus integrants compromesos en matrimoni.

Aquest doble especial arriba a Telecinco després que el concurs firmés la seva millor setmana històrica entre dilluns passat 5 de febrer i divendres 9 de febrer amb una mitjana del 10,9% de share i 1.236.000 espectadors. A més, el programa va ser l'opció més vista de la seva franja al target comercial, amb un acumulat del 12,9% en aquestes cinc entregues. Va pujar entre els joves de 24-44 anys (14,9%) i els espectadors de 45-54 anys (13,2%).

Fotografia dels mossos d'arousa a l'especial de Carnaval de Reacció en cadena
Los Mozos de Arousa | Mediaset

Aquesta tendència constant va portar el format a signar al gener (10,4% i 1.170.000) el mes més vist de la seva història, tant a share com a espectadors. Va liderar igualment la seva franja al target comercial (12,5%).

Recordem que 'Reacció en cadena', produït per Bulldog TV, és una adaptació espanyola del concurs d'èxit internacional 'Chain Reaction' . Es tracta d'un format estrenat el 1980 a la cadena NBC i distribuït per Sony Pictures Television. El concurs s'emet a Telecinco cada tarda a les 20h, contra 'Pasapalabra'.