Fotografia de Carlos Sobera amb Jesús Calleja a Planeta Calleja de Cuatro

Carlos Sobera recorre Montenegro i pràctica ràfting a 'Planeta Calleja'

Carlos Sobera s'inicia a la pràctica del ràfting descendint un dels canons més profunds del món a 'Planeta Calleja'.

Després de l'èxit o estrena de la seva temporada, 'Planeta Calleja' emet aquest dilluns 22 de gener una nova entrega a Cuatro. Poc aficionat als reptes físics i amb diverses pors a la motxilla, Carlos Sobera es llança a viure l'aventura a Montenegro amb Jesús Calleja.

El viatge comença en una llanxa recorrent la Badia de Kotor, considerat el fiord més meridional d'Europa. Un indret molt fotogènic ple de petits pobles d´arquitectura barroca veneciana. Per gaudir de les vistes, Sobera i Calleja pugen al telefèric, una experiència d'alçada una mica intensa per al presentador.

Ja a terra, ambdós emprenen una caminada pel Parc Nacional de Lovcen fins a arribar al Mausoleu de Pere II de Montenegro. És un sobirà elevat a la categoria d'heroi local que van anomenar 'el poeta de la llibertat' per la seva lluita per un Montenegro independent.

El viatge continua cap al nord fins arribar al Canó del Rio Tara, un dels més profunds del món, que separa Montenegro de Bòsnia i Hercegovina. Allà, Sobera s'embarca en la primera experiència amb el ràfting. Tot i que reticent al principi, acaba gaudint de l'activitat.

Més tard, al Parc Nacional de Durmitor, emprenen una ruta una mica accidentada amb bicicleta elèctrica fins arribar al Llac Negre. També pugen en un telecadira per veure el parc des de la part més elevada, però la por a les altures de Carlos fa que hagin de baixar a peu.

L'aventura culmina amb una ruta a tot terreny per visitar les zones més remotes i despoblades del país. Amb una jornada a cavall fins arribar al Llac del Diable.

Recordem que l'estrena de la nova edició de 'Planeta Calleja' es va alçar fins a la segona posició de la seva franja amb un 9,2% i 857.000. El programa d'aventures de Jesús Calleja es va imposar al seu directe competidor, laSexta (5,1%), que va apostar pel cinema. A més, l'aventura de Jenni bonic va ser líder entre els menors de 55 anys amb un fantàstic 11,6%.