Sonsoles Ónega continuarà sent una de les cares del prime time d'Antena 3 aquest 2024 amb nous programes d'actualitat. El 2023, la periodista es va posar al capdavant, amb èxit, de dos especials de 'Hablando en Plata' amb Alberto Chicote. Es tracta d'una iniciativa per visibilitzar les dificultats que tenen els nostres grans amb l'arribada de la tecnologia de manera massiva a les nostres vides.
Ara, Antena 3 anuncia que estrena una nova marca de reportatges d'actualitat: 'Lo tenemos que hablar'. La cadena deixa de banda 'Hablando en Plata' per ampliar els continguts tractats de la mà de Sonsoles Ónega. "Porno, menors i rajades" és el títol d'aquest primer especial, que ja es promociona a Antena 3.
"Les dades són esgarrifoses, un de cada quatre nens menors de 12 anys ha tingut o té accés al porno. És un tema que preocupa i molt, i per això ''Lo tenemos que hablar'", diu Sonsoles Ónega a la promo. La periodista condueix aquest especial on analitza juntament amb els experts un dels temes que més preocupa la societat al nostre país.
Recordem que, en una entrevista a TVienes, Sonsoles Ónega es mostrava molt contenta un format com 'Hablando en Plata'. "Posem el focus en temes que de veritat importa, fem televisió sobre els temes que de veritat importen a la gent. Si em volen fer fora de la tarda val, però que no em treguin 'Hablando en Plata'", deia.
De moment es desconeix quan s'emetrà aquest especial, tot i que tot apunta que podria ser dimecres a la nit. La cadena té un lloc en aquest prime time després del final de 'Serial Lover' la setmana passada i aquesta setmana apostar per cine.
Per tant, Sonsoles Ónega amplia la seva presència a la graella d'Antena 3 posant-se al capdavant de 'Lo tenemos que hablar'. La periodista es posa cada tarda al capdavant d' 'Y Ahora Sonsoles' (1.084.000 i 12,1%), que ha regnat al gener amb la seva millor quota des de l'octubre, i el seu mes és més vist des del març. És el magazín diari més vist de la tarda i augmenta l'avantatge amb el seu principal competidor a gairebé 2 punts i segueix al davant en estricta coincidència. Cada dia aconsegueix més de 3,5 milions d'espectadors únics