Cristina Pedroche ja ha revelat el seu vestit esperat de les Campanades 2023-2024. Amb Alberto Chicote, la presentadora ha protagonitzat els últims minuts de l'any a Antena 3. Una cita que ja s'ha convertit en essencial per acabar l'any després d'una dècada al capdavant de les Campanades a Atresmedia.
Amb aquest vestit, Cristina Pedroche tanca un any molt especial, després que al juliol fos mare per primera vegada amb Dabiz Muñoz. A més, ha estat la presentadora, sense èxit, de 'Password' al prime time de dissabte d'Antena 3.
D'aquesta manera, Cristina Pedroche ha lluït una vestimenta 100% orgànica, reciclada i biodegradable. Un que fa homenatge a l'aigua en plena etapa de sequera. Prèviament, ha lluït una capa amb què ha amagat l'esperat vestit pràcticament fins al moment de les Campanades.
"Soc vida", ha dit Cristina Pedroche just abans de descobrir l'impressionant vestit que amagava sota la capa. "Està fet 80% d'aigua i és biodegradable", ha explicat la presentadora mentre ensenyava els detalls de l'onada blava que envoltava el cos. A més, la presentadora també ha volgut ressaltar les sabates de fusta que portava parades, de pi de Galícia.
Paula Ulargui, una investigadora tèxtil, ha estat l'encarregada de dissenyar aquesta joia viva de què parlava Cristina. La vallecana volia molta naturalesa i molta vida i ho ha aconseguit. Josie també ha format, un any més, una part del procés.
Les audiències de les Campanades
Recordem que el passat any, el programa 'Feliç 2023!' va ser vist en algun moment per més de 10,5 milions d'espectadors únics. Va aconseguir una mitjana d'un 33,5% de quota de pantalla i 5,2 milions d'espectadors i va aconseguir el lideratge per segon any consecutiu.
El minut exacte de prendre's el raïm a Antena 3 va reunir 6,6 milions d'espectadors i un 39% de quota . Va ser l'opció més vista de la nit marcant un nou rècord històric per al canal. Cristina Pedroche i Alberto Chicote van augmentar la seva competitivitat, superant per gairebé 13 punts i 2,2 milions d'espectadors la següent opció.