Captura de Miki Núñez a l'estrena de Jo mai mai a TV3

TV3 triomfa amb 'Jo mai mai': les audiències recolzen Miki Núñez com a actor

TV3 ha liderat en audiències la seva franja amb l'estrena de la sèrie 'Jo mai mai', protagonitzada per Miki Núñez.

TV3 ha estrenat amb èxit 'Jo mai mai', la seva nova sèrie de ficció juvenil ambientada a unes colònies d'estiu, amb la música en català com un dels elements principals. Protagonitzada per Claudia Riera i Miki Núñez, ha estrenat el seu primer capítol en prime time aquest dilluns 22 de gener, liderant sense problemes la seva franja.

'Jo mai mai' presenta unes trames complexes que aborden temes que afecten els joves i les seves famílies. Assumptes com l'amistat i el creixement personal, el bullying, les addiccions, la identitat de gènere i la sexualitat, el mal ús de les xarxes socials i la salut mental. Tot això, a través de les vivències que un grup d'adolescents viuen durant deu dies en unes colònies d'estiu acompanyats de la monitora.

Fotografia dels protagonistes de Jo mai mai, sèrie de TV3 encapçalada per Claudia Riera
'Jo mai mai' | 3Cat

D'aquesta manera, 'Jo mai mai' ha marcat un fantàstic 16,1% de share juntament amb 319.000 espectadors i 553.000 contactes durant tota la seva emissió. Ha destacat entre el públic d'entre 24 i 44 anys amb un gran 24,3%, seguit dels més grans de 65 anys amb un 17,2%. Tot i anar sense publicitat, el seu revolt ha estat descendent: comença amb un 17,1% i 358.000 televidents i acaba amb un 14,2% i 246.000 seguidors.

En emetre's a l'access prime time s'ha enfrontat a 'First Dates' (8,6% i 175.000) o 'El Intermedio' (7% i 146.000). Tots dos formats estan per sobre d' 'El Hormiguero' (6,2% i 125.000) de Pablo Motos.

Fotografia d'una escena de Jo mai mai, nova sèrie de TV3
'Jo mai mai' | 3Cat

Just després de 'Jo mai mai', TV3 s'ha enfonsat amb 'Eufòria Street Dance', que ha caigut un 6,8% de share i 93.000 espectadors. A la resta de cadenes, hi destaca 'Bake Off' (10,2% i 108.000), que és l'únic a aconseguir el doble dígit a Catalunya. 'Planeta Calleja' (8,2% i 99.000) guanya 'Hermanos' (7,9% i 92.000), mentre que 'La Mejor Generación' (2% i 22.000) està completament enfonsada.

Amb aquestes dades, TV3 ha liderat el dilluns 22 de gener amb un fantàstic 14,7% de share, a sis punts del segon canal, Antena 3 amb un 9,7%. Un cop més, el més vist han estat el TN Vespre (24,9% i 545.000) i TN Mígdia (28,8% i 426.000). També destaquen els dos programes de 'Cuines': 24,4% i 259.000 i 22,3% i 321.000 seguidors.