Les campanades de Cap d'Any, presentades per Laura Escanes i Miki Núñez van liderar el rànquing de programes del 31 de desembre a Catalunya. Van registrar 928.000 espectadors de mitjana, amb una quota del 35,2% i una audiència acumulada de 1.340.000 persones, sent les quartes més vistes a tot el país. Pel que fa al moment del raïm, al primer minut del 2024 es va registrar una audiència de 1.023.000 espectadors i una quota del 36,8%, superior a les de la resta de cadenes.
Per la seva banda, Antena 3 amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote puja a un 26,5% de share i 659.000 televidents. És la dada d'audiències més alta de la cadena d'Atresmedia a Catalunya de la història. Superen La 1, amb Ramón García, Ana Mena i Jennifer Hermoso, que es queden en un 13,7% i 342.000. Telecinco (4,9% i 121.000) no funciona des de Sevilla, mentre que La 2 (3% i 76.000) supera laSexta (2,8% i 76.000) a Catalunya, segons dades d'EMDLT .
Pel que fa a l'audiència digital, les campanades de TV3 van ser seguides en directe per prop de 40.000 dispositius únics, cosa que implica un 48% més que l'any anterior. Va ser l'emissió més vista per internet al desembre, davant de 'La Marató de 3Cat', amb 34.700 usuaris únics.
A més, els especials de TV3 també van liderar la franja de forma contundent. 'Polònia' va aconseguir 611.000 espectadors de mitjana i un 30,1% de share. Per la seva banda, 'APM?' també va destacar amb 519.000 espectadors i un 27,1% de quota. Tot i això, després de les Campanades, ha arrasat 'Cantant al 2023' amb un gran 21,3% de share i 344.000 seguidors.
Amb aquestes bones dades, TV3 torna a repetir com la cadena més vista l'últim dia de l'any, amb una quota del 19,5%, que és la millor del 2023. Amb aquests resultats espectaculars del 31 de desembre, TV3 va ratificar el lideratge indiscutible durant el 2023. Amb un 13,9% de quota mitjana, ha estat la cadena més vista a Catalunya per 14è any consecutiu.