Per tercer any consecutiu, Cristina Pedroche i Alberto Chicote han aconseguit el lideratge en audiències de les Campanades des d'Antena 3. Tot i que perd gairebé un milió de seguidors, la cadena aconsegueix un 29% i 4.309.000 televidents en el moment exacte del raïm. Aconsegueix superar La 1 amb la seva aposta per Ramón García, Ana Mena i Jennifer Hermoso, que marca un 3.890.000 fidels. Tot i això, RTVE guanya sumant tots els seus canals: 4.639.000: 606.000 a La 2, 82.000 al 24 Hores, 38.000 a Clan i 23.000 i Teledeporte.
Unes Campanades que van ser vistes per 15,2 milions de persones, amb una quota de pantalla del 93,3%, al total cadenes que les van retransmetre. El consum televisiu a les 00.00 hores del 31 de desembre va ser de 16,3 MILIONS de persones.
Audiències Campanades en el moment del raïm:
- Antena 3: 34,4% i 5.608.000, perdent quasi un milió de fidels
- La 1: 27% i 4.396.000 espectadors
- Telecinco: 6,9% i 1.118.0000, pujant 339.000 espectadors
- laSexta: 4,8% i 777.000
Audiències Campanades especial complet:
- Antena 3: 29% i 4.309.000, perdent 926.000
- La 1: 26,1% i 3.890.000
- Telecinco: 8% i 1.185.000
- laSexta: laSexta: 4,8% share y 727.000
Audiències Campanades autonòmiques:
- TV3 (Laura Escanes i Miki Núñez) : 36,2% i 1.007.000
- Televisió Canària (Eloísa González, Wendy Fuentes, Elvis Sanfiel i Dani Calero): 66,6% i 451.000
- Canal Sud (Manu Sánchez i Olga Carmona): 10,1% i 287.000
- TVG (Xosé Ramón Gayoso, Rocío Durán i Noelia Rey): 20,7% i 174.000
- Telemadrid (Alicia Senovilla i Jota Abril): 5,5% i 140.000
- Aragó TV (Blanca Llis, Mariano Navascués, Lucas Langarita i Leyre Urdiáin): 22,3% i 131.000
- ETB2 (Àfrica Baeta, Ane Ibarzabal i Egoitz Txurruka) 14,6% i 111.000
- À Punt (Ximo Rovira i Àlex Blanquer): 6,6% i 111.000
- IB3 (David Ordinas i Llum Barrera): 12,2% i 36.000
- TPA (Ana Francisco, Nerea Vázquez i Carlos Mesa): 9% i 36.000
- La 7 Múrcia (Kika Frutos i Oscar Martínez): 5% i 21.000
- Canal Extremadura (Álvaro Martín Uriol, Estefania Fernández i Leticia Antúnez): 3,4% i 12.000
- CMM (Mariló Leal, Carlos Macías i Lucía Escribano): 1,1% i 9.000
D'aquesta manera, un any més, Televisió Canària i TV3 han liderat les seves franges a les seves comunitats