Antena 3 Notícies fa història en encadenar 50 mesos consecutius de lideratge. Es tracta d'una fita mai aconseguida per una cadena de televisió privada a Espanya. Els espectadors han dipositat la seva confiança a Antena 3, convertint els seus informatius en líders absoluts cadascun dels mesos des del gener del 2020.
En aquests 50 mesos de lideratge, Antena 3 Noticias compta amb una mitjana de més de 2,2 milions de televidents, 3,6 milions despectadors únics i un 18,4% de quota. Antena 3 Notícies ha estat l'informatiu més vist al 93% dels dies en aquests 50 mesos. A més a més, en un 67% dels dies, ha estat el contingut més vist de tota la televisió.
En aquest mes de febrer que compleix el seu mes 50 com a líder informatiu, Antena 3 Noticias creix i amplia diferències. Marca un espectacular 18,8% al febrer, amb totes les edicions líders. Això suposa un avantatge de +8,0 punts sobre el Telenotícies de La 1 i +8,2 punts sobre Informatius Telecinco.
Per edicions, Antena 3 Notícies 1, amb Sandra Golpe, registra aquest mes de febrer la seva millor dada en 15 anys (setembre 2008). Assoleix un 22,7% de quota amb 2.264.000 espectadors de mitjana. Creix gairebé un punt en aquest mes i augmenta la seva distància en +11,3 punts sobre el seu rival directe, la seva diferència més gran en aquesta edició en 26 anys. Encadena 73 mesos de lideratge consecutiu a la sobretaula (des de feb-18), sent l'informatiu de més quota de la TV.
Per la seva banda, Antena 3 Noticias 2, amb Vicente Vallés i Esther Vaquero, és el contingut regular més vist de la televisió. Al febrer creix fins al 18,2% amb una mitjana de 2.359.000 espectadors. Compleix 43 mesos com l'informatiu líder del Prime Time (des d'agost del 2020) i continua marcant una distància aclaparadora amb el seu principal competidor, +8,1 punts.
El lideratge d'Antena 3 Noticias també s'estén a la seva edició de cap de setmana, conduïda per Matías Prats i Mónica Carrillo. Antena 3 Notícies Cap de Setmana (16,3% i 1.884.000) suma al febrer 43 mesos com a opció informativa més vista. La primera edició (21,4% i 2.153.000) acumula 43 mesos consecutius com a líder de la sobretaula dels dissabtes i diumenges.
Finalment, 'Notícies del matí' (13,9% i 176.000 al febrer), amb Manu Sánchez i Marina Monzón, és l'informatiu matinal més vist. A més, és l'opció líder durant la franja d'emissió.
Per a Javier Bardají, conseller delegat d'Atresmedia, “fa anys que apostem de manera ferma per una informació de qualitat, plural i rigorosa i pels millors professionals i periodistes; sense parar d'innovar i incorporar la millor tecnologia. A Atresmedia sempre hem entès que la informació havia de ser un eix vertebrador del nostre model de televisió i del nostre compromís amb la societat. Assolir 50 mesos de lideratge consecutiu amb Antena 3 Notícies és una fita que ens demostra la confiança que els ciutadans han dipositat en nosaltres”.
Per a Santiago González, director general d'Antena 3 Noticias des del 2016, “el lideratge actual és el resultat de vuit anys treballant de forma seriosa i rigorosa. La nostra feina consisteix a informar, però també tenim l'obligació de contribuir a fer una societat millor. No té sentit gaudir del crèdit que ens donen els ciutadans sense ajudar els altres. Contribuïm que cada dia Atresmedia s'hagi convertit en líder del sector. Que segueixi sent una marca compromesa amb la comunicació veraç, plural i de valors”.