Mercedes Milá no ha aconseguit atraure l'audiència en tornar a La 1. Al costat d'Inés Hernand, la periodista ha presentat 'No sé de qué me hablas', un programa d'entrevistes que pretenia ser desenfadat i imprevisible. Amb l'arxiu d'entrevistes històriques de Mercedes Milá, pretenia explicar a la gent jove com era el passat del país i entendre com és el present a través de converses espontànies.
Cada episodi ha comptat amb dos convidats. De vegades, persones que Mercedes Milá va entrevistar fa dècades com José María García o Carmen Maura. A més d'altres que la periodista ha entrevistat per primera vegada, com Dani Rovira, Colom Spain o Nerea Pérez de las Heras.
D'aquesta manera, 'No sé de qué me hablas' ha intervingut un fluix 8% de share i 843.000 espectadors. El programa s'ha emès a diverses franges, com l'access de dijous, on va moure al voltant del 6%, creant malestar a l'audiència de La 1 en retirar '4 estrellas'. Després d'aquests mals resultats, La 1 el va traslladar al late night de dimecres, després de la Copa del Rei, on va aconseguir pujar al doble dígit.
El programa més vist va ser el de l'estrena el 30 de novembre amb 1.153.000 espectadors, i l'únic és superar el milió d'espectadors. El més competitiu, però, va ser el sisè, el 18 de gener, en ple batec night, marcant un 11,2% de share.
Pel que fa al menys va ser l'últim, amb Pedro Almodóvar i Asier Etxandía, en enganxar tan sols 556.000 espectadors, la meitat de l'audiència del dia de la seva estrena. Finalment, el programa menys competitiu va ser el tercer, amb un 6,4% de quota, al tercer programa amb Rossy de Palma i Javier Gurruchaga.
Per tant, després d'aquests fluixos resultats, tot apunta que 'No sé de qué me hablas' no aconseguirà la seva renovació a La 1. Tot i això, es desconeix si Mercedes Milá seguirà lligada a la cadena amb nous projectes. Recordem que 'No sé de qué me hablas' ha estat el seu retorn a la corporació després del seu pas per Movistar Plus+ amb formats com 'Scott i Milá' o 'Milá vs Milá'