Les audiències d'ahir donen una mala notícia a Emma García sobre el futur de 'Fiesta' a Telecinco. La presentadora es posa cada cap de setmana al capdavant del programa produït per Unicorn Content. Un espai que frega habitualment el 10% de share, dades molt justes per durar cinc hores a la tarda de Telecinco.
D'aquesta manera, malgrat tenir temes de gran actualitat a la tarda, com l'arrest d'Antonio Tejado, 'Fiesta' es va quedar aquest diumenge 11 de febrer en un breu 9,6% de share. El programa d'Emma García va comptar amb una mitjana de 1.056.000 espectadors i el van veure en algun moment 5.617.000 persones diferents. Com a dada positiva, va pujar al 12,3% a les dones.
Per tant, Antena 3 l'ha superat gràcies al 'Multicine: Fotos de familia' (13,6 i 1.467.000), que ha marcat la millor quota de la temporada en diumenge i al 'Multicine 2: El professor de yoga' (10,8% i 1.146.000). També ha estat molt a prop Cuatro amb el cine: "Next" (9,3% i 1.007.000) i "Cowboys vs Aliens" (10,1% i 1.089.000), líder en target comercial. I l'últim tram de la tarda se l'ha endut 'Aquí la Tierra' a La 1 amb un 10,8% de share i 1.341.000 espectadors.
Tot i que tot apunta que 'Fiesta' no corre perill a la graella de Telecinco, mai se sap si Mediaset pot prendre una decisió fulminant amb Emma García. Una cosa semblant ha passat amb 'Cuatro al día', que feia dades insuficients a la tarda del canal i ha estat cancel·lat per sorpresa. Tot i això, Unicorn Content, productora de 'TardeAR', 'Vamos a ver' o 'Fiesta', seguirà amb la franja vespertina de Cuatro.
Amb aquests resultats de 'Fiesta', Telecinco ha estat segona diumenge amb un 9,7%. Antena 3 ha liderat en audiències amb un 11,2% de share, mentre que La 1 baixa a tercera amb un 8%. Quatre amb un fantàstic 7,2% ha superat un diumenge més laSexta, que es queda en un 4,7%.
Cal destacar que Telecinco ha tingut una alegria amb el debat de 'GH DÚO', que ha batut el seu rècord a share i espectadors de la temporada amb un 11,3% i 1.024.000. Líder de la seva franja ha superat els 3,7M de contactes. També ha liderat el target comercial (11,3%) i entre els menors de 55 anys (11,1%).